Phone case For Xiaomi mi a3 Crystal Clear Airbag Corners TPU Bumper Phone Cover For Xiaomi Mi A2 Cell housing

Phone case For Xiaomi mi a3 Crystal Clear Airbag Corners TPU Bumper Phone Cover For Xiaomi Mi A2 Cell housing

Phone case For Xiaomi mi a3 Crystal Clear Airbag Corners TPU Bumper Phone Cover For Xiaomi Mi A2 Cell housing

 

Click for the latest online deals and prices >>

 

Silicon Cover Anti-shock Air bag Bumpers Crystal clear transparent Phone Case for XIAOMI Tpu phone case
 
Item
Crystal clear Phone case
Color
Transparent
Material
silicone TPU
Weight
35g
Packaging
opp bag
Function
Anti fall
Feature
Soft + Anti-shock Four Air bag Bumpers 
Style
Simple
Delivery time
3-5 working days
Applicable Model
Xiaomi M¡ A1Xiaomi Mi A2.
Xiaomi M¡ A2 LiteXiaomi Mi 8 LiteXiaomi Mi PlayPocophone F1
Xiaomi 5XXiaomi 6XXiaomi Mi 9TXiaomi Mi CC9Xiaomi Mi CC9E
Xiaomi A3
MOQ
10 pieces
OEM
Printing pattern OEM

 

Comments